mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 10 november 2021

lite ny rödmåla


MEN KOLLA 
det kommer snö


men det ligger nog inte kvar så länge
men fint är det så länge de varar

MatPiraten i Hallsta har lite roliga erbjudan

Bokningspris 249:- (ord pris 477:)
60 st i kartong, kommer frysta 
saffransmunk fylld med supergod vaniljkräm
begränsat antal först till kvarn
PERFEKT TILL SÖNDAGENS SOPPKÖK
och vi hade tur 
får hämta en låda på fredag


stekt ris till lunch


men så var jag här igen då
fixar NAGLARNA
eleven Molly kämpade i 4 timar


jag blev så nöjd


Lennart kollade av regnet medans jag satt
och fick naglarna fixade


makaronpudding


gott i gott gott


kvällens TV


HA HA 
i dag fick jag brev från VC 
kan inte annat än skratta
det är ju fixat sen flera veckor tillbaka
fick ju en remiss när jag var och 
fick infusion för benskörhet
ja ja dom är noga i alla fall
och vill mitt bästa






 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Dom saffransmunkarna är farligt goda👍