mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 15 december 2020

Nytt läppstift 😉



så ringde tandläkaren och jag fick en tid i dag 
kl 12.40 för att ta avtryck på både över och underkäken


men va tusan jag trodde i min enfald att det var slut
men de var det inte
Heleena får komma och hämta på eftermiddagen
till sina "tanter" blir många timmars stickglädje
och sen glädje för den som får en tröja eller mössa 
eller va de nu blir det finns många som behöver lite värme

SKARP LÄGE
nu får "alla" ett sms 
hoppas folk fattar allvaret 
men nu gnäller dom över att de inte
är en klickbar länk i meddelandet
och att det bara står på svenska
JA JA 
GNÄLLA MÅSTE MAN JU PÅ ALLT



blocka lite innan kanterna stickas


utanför tandläkaren spirar det


ja då är jag här igen


ska ta avtryck både på över och underkäken


ett nytt häftigt "läppstift"
eller inte 
ljusblå flagor är kanske inte så snyggt


Lennart tog en promenad på Fridnäs under tiden


2 fläskbitar 2 älgbiffar 1 potatis
lite grönsaker
2 ägg 
blir en bondomelett

kan säga att dom små tomaterna
som brukar vara söta och goda
var SYRLIGA i överkant


kvällen "starka korven" o pasta


fållat en julduk och börjat på en grytlapp


Stellas Dopdag 



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Har ju gjort en del avtryck och tycker att det är lite obehagligt men det går fort,fina grejer numera 👍Lite blått läppstift kan ju pigga upp vardagen😂Hoppas att din dag blir bra🤗