mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 13 december 2020

snopet i överkant

 


ja på riktigt
snopet i överkant
här har jag laddat för att sitta i tandläkarstolen
i 120 minuter och börja renoveringen av framtänderna
i underkäken ....så är tandläkaren hemma med sjuka barn
och jag som MÅSTE vara klar innan 7 januari
då högkostnadsskyddet börjar om
ja ja kan ju bara hoppas att de fixar sej
håller tummar och tår 
men snopet är det


ja ja då klockan inte är mer än 8.30 
tar vi en tur på stan och kollar in ljusen


jag ville ju se 
JULKULAN











och kolla kolla
April öppnar ju 8
så vi kan få frukost
jag har ju inte kunnat äta
varit lite för orolig



här var  de i alla fall lugnt o fridfullt

lite svårt att se
MEN
det står en gran på balkongen
var och lämnade igen lite böcker
på bibblan



handlat lite vegetarisk julmat
ute på Vegoköket


hemma blev de INTE vego



så kom de här unga paret på snabbvisit 
älskade ungar
Sopia o Anton
och Anton måttade köksskåp 
få se om jag får nytt 
ovanför fläkten
ja behöver ny fläkt också



den här lilla godingen
hade dom med sej


älgbiffar och ½ Wallenbergae
fick bli kvällens mat




1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Verkligen trist med inställt tandläkarbesök när du hade laddat så😢Ni har mycket fint att titta på i er stad.Hoppas att ni får en fin och lugn tredje advent 🕯🕯🕯🤗