mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 29 december 2020

TJOHO VILKEN DAG ❤❤


tror de är fler än vi som äter så här nu i veckan
finns ju lite kvar ändå
även om vi inte hade så mycket julmat
men köttbullar hade jag trillat
Fälldins älgbullar


jamen då var jag här igen då


eget väntrum som alltid

slutbesiktning av tänderna
lite putts o fix 
så himla skönt
43,000:-  fattigare
men 13 nya tänder rikare


när man är klar  hos tandläkaren får man ett "bokmärke"
jag fick en kasse


med lite nyttigheter 
och inte så lite heller
Nu blir nästa besök i vår och då blir det till
Tove tandhygienistens 


medans jag låg i stolen 
tog Lennart en promenad i hamnen



alltså kl är ju bara eftermiddag inte kväll
i dag har det varit skymning hela dagen


dagen post
tack älskade Rappel
så fina knappar 
dom ska jag sy i västen


lite kvällsmat ska de väll bli


hade lite "grönt" kvar sen lunchen 
de fick också följa med ner i grytan


här är platsen jag tillbringar mina dagar
inte så illa 


ja men då inviger jag min nya röda då
oj va strån och oj så mjuk







 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Säger det igen,bra jobbat👏Resterna består bara av en bit julskinka för här har det ätits😂Igår blev det falukorv,potatis och pepparrotssås,det var sååå gott👍Ha en bra vanlig tisdag🤗