mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 6 mars 2021

jag spar min plan


de är frågan
krok eller båge
men doodles betyder väll klotter, graffiti 
eller nått i den stilen


hade en plan
men den spar vi


sjömansbiff till lunch


solen lyser få fint på 
min Rut en av Bibels starka kvinnor
om Rut om du inte vet vem hon var


men det är inte kul att bara sitta här


det har varit skidor och nu är det
Lyxfällan
tittar med ett ½ öga
virkar på  Annaevas filt med andra halvan


PROVADE NYA MATLÅDAN
Boeuf Bourguignon
helt godkänd 
gott

så fiffig låda
var lite rädd att vi inte skulle fixa det
men det var lätt som en plätt


klart vi äter ostkrokar/bågar i dag 


då var det 30 röda klara
bara 24 kvar sen blir det 49 vita


kvällens höjdpunkt
en dokumentär om
Nationateatern 

Här kan du se 1 delen
 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Är en kak och godisråtta men snacks äter jag inte,tur att nå't blir rät😂🤗