mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 3 mars 2021

över en månad sen sist...

 




har problem med att jag har för små öron
för både glasögon, hörapparater OCH munskydd


fick tippset att vira en snodd och två knappar
att fästa bakom huvudet
idén var perfekt
MEN svårhanterlig


då tänkte jag ett varv till


och provade detta


de är fortfarande besvärligt att ta av munskyddet
höraparaterna vill följa med
MEN de funkar när jag använder munskyddet 
SÅ FÅR DET BLLI


tänker ta mej till Bibblan
en sväng
har en bok som ligger och väntar på mej





första promenaden sen 20 jan 
jag är helt slut kan jag meddela


men här kan man ju sitta 
inte helt fel


Lennart är hos fam Carpemo
och fixar medans dom är
på sportlov


beställde mer garn som Lennart hämtade på vägen hem
NU ÄR ALLT GAARN HANDLAT 
till filten/flaggan
nu är det bara att köra på


Lasagnen den jag gjorde i går
bra mat att värma



så var vi "busiga" och åkte och handlade
jag skrev TVÅ listor 
vi tog var sin vagn
kan säga att kl 19 var det inte många på COOP
men vi fick handlat fort och kvickt 



man kan äta risgrynsgröt även när det inte är jul


då är 17 röda rutor klara
(det ska bli 54 röda, 49 vita och 5 grå
dom grå är klara)













1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Det bästa med dig är att du alltid är lösningsbenägen,gillar verkligen det🥰Ibland är det såå skönt att få handla,känna,klämma själv och med sunt förnuft och på rätt tid så funkar det bra.Skönt att du fick komma ut lite,bra för själen👍🤗