mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 25 mars 2021

Vilken dag Vilken lycka




vid frukost ringde mobilen
såg att det var City Praktiken som ringde ... ⁉
Hej vi ringer från Cityprakiken
undrar om ni vill ha vaccin 
i dag kl 14.30
det finns en rest...
JA men JA
Tack snälla

kan man bli gladare?

jag skuttar runt och vet inte riktigt hur jag ska bete mej
att man kan bli så glad av att få bli stucken 
ja ja kl 14.30 på VC 
klart vi ska infinna oss 

HURRA 
vi vann högsta vinsten



 ja men de måste ju firas lite
så det blir rulader till lunch


fortfarande glad och uppspelt
lite svårt att slappna av och sova
men jag låg en stund i alla fall och vilade


så kom bästa sonen med en hel låda 
mat till sina föräldrar
❤❤❤❤




vi kommer att ha mat länge och 
god mat och fin mat



så var då klockan dax att åka ner på stan
hittade den här bänken på väg från parkeringshuset
och VC... tänk jag har  aldrig lagt märke till den förut
så gullig med hjärtan


så var vi då på plats


här ligger "resten"
så tacksam att vi fick del av den


jag först


och Lennart sen
vi fick gå in samtidigt


och så fick vi tid för påfyllning
5 maj 
känns inte så långt bort ändå
sommaren räddad
hoppas vi


sista vita rutan


så var halva filten klar


kokt frukostkorv o senapssås
vilken god korv ...de var från lådan
som Pärzon hade med i dag
den var förövrigt från Chalströms
stadens stolthet när det gäller Chark


ja men då syr jag röda rutor nu då....


har jag skaffat husdjur?

en Quokka
ett litet djur släkt med kängurun 


hen var lite skuttig och svårfångad

*
*
*

Nej då det är bara på skoj


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Blir så himla glad för er skull,nu kanske ni kan åka till stugan om ett par månader✊️Sonen är en klippa👍🤗