mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 1 mars 2021

så var den slut.....


Vår i luften över gärden i Tillberga


vi hamnade vid Sågdammen i Skultuna



ja ja jag vet
  jag har solisarna lite märkligt
MEN 
jag ser ju inte mobilen i
"normalläge"





tänkte köpa en sallad på 
sallad o sånt
dörren var öppen och det satt folk på stolarna utanför
MEN 
det var städ o planterdag
så vi blev utan sallad
NEJ
 de blev vi inte 
för jag gjorde en egen


så vara det balkonghäng
så himla skönt +20 
får man inte klaga på


vilken vacker dag 
det tackar vi ödmjukast för


stackars Ola har haft njurstensanfall i dag
fick åka ambulans i morse 
och vara på sjukan hela dagen
men fick komma hem fram på kvällskvisten
nu hoppas vi det är över


men så sugen jag blev på kebab
Lennart gick ner till Albert
smidigt med pub på gården
ja ja 
när min halva portion var uppäten
var min mage som en gravidmage i 7-8 mån
och jag var PORPPMÄTT
och "lite" ont i magen
tog nog nästan 4 timmar innan jag 
kände mej helt OK igen

Lori
en liten apa som är bara 25cm
och lever bara på Sri Lanka
men lär sej mycket när man kollar TV 


så var februari över och slut
nu kommer MARS med full fart




 
 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Underbara dagar.Hoppas att foten får ok idag✊️🤗