mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 12 mars 2021

närodlad gris o kossa....


fick ett presentkort i julklapp
och i dag tänker vi åka och handla upp det
Tussen tack igen 
Pärzon o Ullis








vi köpte en färdig kasse



3 hg Rökt sidfläsk


4 hg lövbiff


5 hg skivad bog


8 wienerkorvar 


7 hg fläskschnitzel 
 

7hg blodpudding


jag gillar ju INTE blodpudding
inte den man köper vaccad på konsum i alla fall
MEN jag får sej att den här bar nästan god


och så kom vädret


det snöar uppåt... märkligt
det blåser rejält 
dock inte storm


ja men de är ju torsdag


högen växer 



1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Blir ju jättehungrig när jag ser dom smarriga bilderna.Oväder var det,idag får plogen jobba hårt,slask och blött,det är så tungt att jag inte orkar skotta uppfarten...det töar väl bort så småningom✊️🤗