mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 16 mars 2021

NEJ inte i dag heller


mot DBI med foten
och här håller dom på att jobba
så hissen är "inpackad" 


hon är "hård" min sköterska
inte godkänd i dag heller
nu väntar besök hos 
Dr Åsa på torsdag
få se vad hon säger

kan ju inte gå med "hål i foten"




hemma är dörren låst
tycker att de kan den få vara


lite kökstjänst
medans Lennart är hos Pärzon 
och hjälper till med lite färg
men det var vist spackel i dag


paj med köttfärssås o potatismos


 Sheperd´s pie är det ju inte men nästan


det fixas i våran lekpark





och så fick jag svar.....

när jag vilade tog Lennart en tur
till Lövstaspången 



kökstjänst


inget avansrat i kväll
värmde wienerkorvar
och fixade en sallad


en älskad bild från förr
vi hade hittade en skylt
 med vårt namn i Svenstavik


ja ja jag sitter väll här då



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Det var en rackarns fot att vara envis🤬Hoppas att läkaren har något magiskt att ta fram för nu behöver du komma ut🚶‍♂️Lång väntetid på nya öron,undrar hur många timmar vi väntar i livet,många är det😙Hoppas att solen skiner på dig idag✊️🤗