mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 24 mars 2021

så var de gjort...


började dagen med lite "trädgårdsarbete"
en samplanering 
Den är jag lite nyfiken på hur det blir
lite olika sorters pelargoner i samma kruka


dagens lunch kycklinglever med svamp o äpple o timjan


fick brev


åkte till Erikslund och letade mej fram
känns som jag kommit fel...


men inte då ... där var dörren


undrar vad dom bygger
det här "huset" har ju många 
verksamheter 
allt från skola till vård


långa korridorer så var ja framme

14.36 stämplade jag in
på röntgen
L Å N G T mellan stolarna 
föredömligt




15.42 hade jag svaret

då var de gjort
nu väntar jag på vad
Dr Åsa anser om saken



nu har jag lagt en frälsarkarna på lådan
ett bytt bytt....få se när jag får min grej ⁉



när jag var till konsum för att lägga på brevet
hittade jag den här nyheten
GOD mycket GOD


inte mycket till vinter kvar nu
och med värme o blåst 
är nog högen borta om någon dag


då var det bara en ruta kvar på det vita
dock är dom inte fastsydda på alla sidor
ett fall för morgondagen


hittade även en ostkaka på konsum
kunde inte motstå



bästa Tony på Tomaskyrkan
tände ett ljus för mej i kväll


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Ostkaka är ju såå gott👍Återigen beundrar jag er sjukvård👏Lycka till med trädgården✊️🤗