mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 26 mars 2021

lyckan håller i sej ❤


hej där är du ju
 men vet du vad?


nu drar jag ... 
och vi ses nog aldrig mer
roligt så läge de varade...
*
*
*
tänk va man kan göra med bilder och datorer


det plingar i mobilen
jag har fått en tid till Dr Åsa i dag
hade ju sen tidigare en tid för omlägg av foten
och så får jag en tid i anslutning för konsultation
kring röntgenplåtarna på höften 



men lite lunch först
kycklinglever o änglahår
(=pressad potatis)


ja men då var jag här då
 på DBI


såret har läkt jag kan duscha obehindrat
dock ej ta fotbad
höften såg inte rolig ut
ben mot ben och trasiga kanter
så nu är remissen till höftoperation skickad
få se hur många år det tar
det är synd att DBI bara har dagoperationer
inget ligga kvar  


en sväng till Coop på Röda torget..


så där ja 
Nu har vi så vi klarar oss 
LÄNGE LÄNGE


är det 25 mars så är det
våfflor så klart


Maria bebådelsedag

Vårfrudagen VÅFFELDAGEN Trandagen
25 mars är märklig 


här en länk som förklarar 


alla röda rutor hopsydda


och kvällsmackan blev en höjdare
med den rökta skinkan vi fick av Pärzon


nu ska det röda sys ihop med de vita
och sen en kant runt
sen är det klart för leverans

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Den rökta skinkan ser otroligt god ut,mums.Skönt att foten snyggar till sig och hoppas att du klarade våfflan bättre en jag✊️👍🤗