mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 18 januari 2022

Då vet jag....❤🤗


Måndag och stickning
det är heliga stunder
Här visar jag Kerstin
min nya bok
handarbete 2021


hämtar ut boken jag beställt på bibblan
men jag hade tryckt på fel knapp
när jag beställde
så det var en CD
jag ville ju ha en BOK
och jag hade tur
den fanns inne 
jag fick en Bok att hålla i
och läsa i 


ute BLÅSER det småspik
så himla kallt
går rakt igenom kroppen liksom
och så får men se detta
 då känns bättre på en gång
❤🌹❤


hem och fixa lite lunch
vitkål, morot, purjolök
potatis o köttbullar
+ en korvskiva


pytt blev det 
och gott vart det


så ringde Michelle operationssamordnare 
 från Ortho Center
på Löwenströmska


och 
DEN 2 MARS 
FÅR JAG 
EN NY HÖGERHÖFT
så härligt att veta nu blir det av


Hedda har gallrat i sin rabatt


Lennart har varit 
och hämtat julskinka
som ska bli mat på soppköket
Lapskojs
ärtsoppa
"korvsoppa"
(det sistnämnda måste ju gå perfekt
att laga med skinka i stället för korv)


en liten skinkgratäng till kvällen


jag bara älskar att sticka mönster
och nu gör jag det


det var handboll på 
våran TV

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Blir glad att du fått optid,hoppas innerligt att du blir av med lite värk✊️Du är en riktig krutgumma och jag blir glad över att ni har så bra vård där du bor👍❤️