mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 5 januari 2022

ett steg närmare...............




en heldag på Löwenströmska


checkat in på Ortho Center
väntrum 1


fick så träffa 
Anders Persson läkare
han konstaterade att 
här blir det operation
dock inte han som opererar
då han jobbar på Danderyd
men att operation skulle ske
under feb-mars 
trodde han
operationssammornaren 
tar kontakt med mej i veckan
och jag har sagt att jag tar
gärna en återbudsplats


nästa väntrum 2
LAB


blir ju lite fundersam 
är ju på Löwenströmska
men labbet tillhörde
karolinska 

och det var en mycket skicklig
"stickerska" bara ett stick
och där fick hon den mängd
blod som behövdes


väntrum3
så väntar vi igen då
nu på narkosdockton


vilken trevlig prick


så var det röntgen
där hann jag inte fota väntrummet
fick låna ett foto från nätet


nu var kl eftermiddagsfika
jag tog en pirog med 
spenat o fetaost
och sallad 
sen var det bara att styra hem
TRÖTT men glad


sista skvätten skinka
hurra för det
Lennart vill ha vändstekt ägg
det vill inte ja


rotfruktspytt med julskinka


fick lite lektyr med hem
LÄS o BEGRUNDA
sa läkaren
men det blir inte prov på den
men det är mycket bra att vara förberädd
ja har ju varit med förr
men det kan ju vara annat 
på Löwenströmska
mot Motala



 

Inga kommentarer: