mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 20 januari 2022

gör om gör rätt


Hedda gillar sin odling


kolla in hörntanden *fniss fniss*


och lite mat i mungipan


Matte satte sej vid symaskinen 


hon har fixat torktrasor till mej
säger hon


då Hedda har lite kort/trång nos
blir det lite gegg i ögonen i stället
de som skulle rinna ut i svalget/näsan
så vi måste torka och då är dessa
små trasor av gamla mjuka örngott
perfekta


en fläskpannkaka


med veckosallad o lingon
kan de bli så mycket bättre


det var riktigt skönt att sova middag i dag
då natten varit 💩
höften och jag ville inte samma liksom
Men nu gick det riktigt bra
sov i nästan 3 timmar


pizza till kvällen


tog ännu en bit till
Sveriges mästerkock
då jag alltid blir så  hungrig
när dom lagar mat


ja ja i morgon får jag fixa felet
trodde jag skulle hinna första ärmen
i kväll MEN så blev det ju inte
fel gillas inte

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Den katten är för härlig❤️