mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 22 januari 2022

nu ser han texten på TVn


frukost..
intag av stärkande piller
i olika former o färg


ja då var det dax att träffa Molly igen


jag kom före henne så jag fick 
sitta här och vänta i några minuter


så var de gamla borta
och lite nytt lagt på


nu kör vi en lite mer 
vardagslock


medans jag var hos Molly
var Lennart på Erikslund
och hämtade sina glasögon


titta TV köra Bil


lösa korsord
läsa TV tablån


soppgryta med senapsyoghurt
men det ser ut som 
senapsyoghurt med soppgryta
ja ja du får ta de som du vill


Kramens dag i dag kära vänner


när jag skulle fota Lennart med sina
nya glasögon kom Hedda 
hon vill ju alltid vara i centrum 


våran Gloria är åter på skolan
efter både covid o malaria
och jag fick det här meddelandet i dag
angående hennes prov i skolan

I passed the papers In paper 1 I got 80,
paper 2 82,
paper 3 69 and paper 4 73.
Our pass is usually 50.
below 50 you repeat the semster but
I thank God I passed very.
I will sit for more papers in February 14 th
that will promote me
to the last semster.
I will finish my nursing course in June

jag är så stolt över dej Gloria



kycklinglever, kantareller, lök o lingongryta


då var den  klar 
Bettans tunika


hittade den här fina bilden på 
nätet 
med den säger jag
GoD Natt

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Blir så glas att Gloria är ok igen,fantastisk tös👏Kul för Lennart att se världen igen och ganska bra att se vägen när han kör bil😎🤗