mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 12 maj 2019

en dag med många olika aktiviteter..

 dagen började med att dessa köttbitar fick komma till sin rätta ägare
Tommy kom hit och hämta ut sin leverans

 under sommaren 2018 installerades Brf Kolarhagen
 48 laddningsplatser för elbilar
den största i Västerås med omnejd

 och i dag skulle den presenteras

 en sån vill jag ha
en liten liten elbil
Renualt

 här diskuteras priset för hyresgästen vid hyra av elstolpe

 kaffe är ett måste

 och en Bullens


 Elen i stolpen

 sladden till bilen

medans Lennart var och kollade "parkeringen"
fixade jag till tre rulltårtor
två till soppköket (gjorde ju en i går)
och en till oss själva 

 Lennart stod för lunchen
INTE min grej men vist NYTTIGT är det säger dom

när jag vaknade blev jag bjuden på kaffe o rulltårta
på balkongen i solen
premier liksom

 en tur ut i naturen är aldrig fel 

 synd att man inte får blocka blommor på Björnön
eller de kanske är tur för fick man det fans det väl  inga kvar











vi hann precis innan Björnögården stängde för dagen

 Lennart frestade med en glass
men jag hade på tok för lite i magen för en dylik delikatess
så jag fick nöja mej med kaffe
och jag är så nöjd med de

hemma blev det kalkonpirnskorv
och pastasallad

 lite korsord på balkongen innan kvällens Hockey 

Finland vann över Slovakien 
4-2

1 kommentar:

Ellinor sa...

Älskar gullvivor och kaffe i solen❤️Ha en bra soppköksdag!Kram