mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 7 maj 2019

en kille med en räv bakom örat...

 så har vi besökt POLISEN

 vi har lämnat in hittegods
hämtar ingen det på tre mån får vi tillbaka det

 Lars bästa Lars
här med sin ... ja va var det nu
gammelmorfar (tror jag)
i alla händelser en stor profil från Tärnafjällen
fotot ingjutet i glas
konstnären är Tomas Collbengtson
kusin till Lars 

Lars visar sin kosa som 
Kristoffer Åström gjort 
den blev lite trasig
men se de fixade killarna 
blev ju nästan snyggare
så kan det gå

 
 Kaffe på G

kaffepåsen var det första Lars sydde
så den har hängt med ett tag
och kaffemåttet är snidat av Lars Morfar
snacka om att kaffet kommer att bli supergott

våfflor med hjortron 
egenplockade av Lars
bättre kan det inte bli

 när vänner säger KÖP UT

då går man på Konsum 
det blev två leveranser 
som ska till Västerås

kom på att jag ville göra en liten 
bokräv till en kille med räv bakom örat
det var ju bara att sätta fart...
eller hur
men kan det bli en räv
inte lätt när jag inte har nått mönster

ja ja mat ska vi ju ha
fläsk lök äpplen potatis och löksås

kl var 19 och Lennart såg Ringtrast på gården
ja t.o.m två stycken

samtidigt börjar det snöa

en timme senare såg det ut så här....

kakan klar till imorgon kväll

ja men det blir nog en räv ändå

här ligger han på spänn ...

 här ligger han i klämm

jag är nöjd
hoppas mottagaren blir det oxå 

1 kommentar:

Ellinor sa...

En förtjusande räv på fri hand👏👏👏👏👏