mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 28 maj 2019

många stora träd....

 vaknade tidigt klockan var nog inte mer än 5
men vad gör det Det är bara att gå upp och fixa kaffe
så är dagen igång

beställde lite gotta av Martin
vår gårdskarl 
pengarna går till "hans" lag

så tog jag Carl-Oskar och gick till 💟-Punkten
och stickjunta med Kerstin

passade på att fota lite träd på våran gård



 inte konstigt om balkongen är gul av pollen
när tallen blommar för fult

 "lång näsa på dej"




 jag går sakta men den här kompisen på ännu saktare

 så var vi här
har så himla trevligt på måndag förmiddag


 När jag ska gå hem kommer jag på en grej
jag har INTE NYCKELN MED MEJ
och Lennart är i Kolbäck 2½ mil bort

Men som tur är finns en reserv hos Gunilla o Kjell på vån 3
och hon var hemma
så jag kom in

 dagens lunch puré på rotfrukter

 sen blev det bara klara drycker 
som kaffe, vatten och buljong
ja de är ju inte illa

började på en sjal 
så kul med mönstervirknig efter diagram

1 kommentar:

Ellinor sa...

Lycka till idag❤️